مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 05:402020-04-23بين الملل

هشدار سناتور آمریکایی؛ کرونا مهار نشود، ترامپ انتخابات را می بازد


یک سناتور هم حزبی رییس جمهور آمریکا معتقد است، اگر دونالد ترامپ نتواند ویروس کرونا را مهار و پیامدهای اقتصادی آن شامل نرخ بیکاری را کنترل کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازمانیتورینگ گروه بین الملل خبرگزاری فارس، با شدت گرفتن نگرانی ها درباره ادامه تلفات انسانی کرونا در آمریکا و بالا رفتن نرخ بیکاری در این کشور، تد کروز  یک سناتور هم حزبی ترامپ درباره شکست او در انتخابات ریاست جمهوری هشدار داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازال بی سی انگلیس، نایجل فاراژ رهبر حزب برگزیت این کشور که از دوستان نزدیک دونالد ترامپ محسوب می شود، با تد کروز سناتور جمهوریخواه آمریکایی درباره انتخابات سوم نوامبر 2020 (13 آبان 1399) مصاحبه کرد و از او سوال کرد: آیا ترامپ در انتخابات پیروز خواهد شد؟ این سناتور ایالت تگزاس که در انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری 2016  با ترامپ بر سر نامزدی حزب جمهوریخواه در رقابت نهایی با نامزد دموکراتها رقابت کرده بود، در مصاحبه با فاراژ اعلام کرد، نتیجه انتخابات ریاست جمهوری امسال آمریکا به شکست کرونا بستگی دارد.

نایجل فاراژ رهبر حزب برگزیت انگلیس در ابتدا از سناتور آمریکایی درباره اینکه آیا انتخابات در موعد مقرر برگزار می شود یا نه سوال پرسید و سپس نظر او را درباره پیروزی ترامپ جویا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سناتور آمریکایی؛ کرونا مهار نشود، ترامپ انتخابات را می بازد

هشدار سناتور آمریکایی؛ کرونا مهار نشود، ترامپ انتخابات را می بازد