مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 05:402020-04-23سياسي

مصرف 50 درصد بودجه کلانشهرها در حوزه حمل و نقل و عمران


معاون حمل و نقل شهرداری تهران با یادآوری مصرف بیش از 50 درصد بودجه کلانشهرها در حوزه حمل و نقل و عمران، گفت: انتظار داریم با تصویب قانون مالیات بر ارزش افزوده منابع بیشتری اختصاص یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سید مناف هاشمی، در حاشیه صحن علنی مجلس با یادآوری تصویب لوایح دائمی کردن قانون مالیات بر ارزش افزوده و درآمد پایدار شهرداری ها و دهیاری ها در مجلس، افزود: گرچه سابقه آنها به سال های گذشته و تلاش هایی که سازمان امور مالیاتی، وزارت اقتصاد و شهرداری های کشور داشتند برمی گردد اما نمایندگان مجلس دهم این دو لایحه را در سال 98 به خوبی دنبال کردند.

وی با اشاره به اینکه شورای نگهبان ایراداتی به برخی مواد لایحه قانون درآمدهای پایدار گرفته است به مجلس اعاده و اصلاحات انجام شد گفت: تنها اصلاح یک ماده باقی مانده که در نشست امروز یا نشست بعدی کمیسیون مربوطه نهایی خواهد شد.

هاشمی با تاکید بر اینکه این قانون که با تلاش کمیسیون های امور داخلی و مشترک تصویب شد به عنوان افتخاری برای شهرداری های کشور محسوب می شود، اظهار داشت: اصلی ترین اتفاقی که در اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده افتاد این است که در تبصره 3 ماده 41 سهم شهرداری ها و دولت از مالیات بر ارزش افزوده مساوی شد و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف 50 درصد بودجه کلانشهرها در حوزه حمل و نقل و عمران

مصرف 50 درصد بودجه کلانشهرها در حوزه حمل و نقل و عمران