مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 05:552020-04-23اقتصادي

امکان واریز مبالغ صدقات به درگاه امداد استان مرکزی فراهم شد


عدالت بهرامی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مامورانی که در فرآیند جمع آوری مبالغ صندوق صدقات خانگی فعالیت داشتند به دلیل شیوع ویروس کرونا به منازل مراجعه نمی کنند و نیاز است که مردم به ازای وجه موجود در صندوق با استفاده از درگاه اینترنتی امداد کمک ها را در اختیار نیازمندان قرار دهند.

وی اظهار داشت: 137 هزار و 286 صندوق صدقات در استان وجود دارد که سال گذشته 81 میلیارد ریال از این محل در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: درآمد حاصل از صندوق صدقات استان در زمینه درمان، تامین اجاره بها، تحصیل دانش آموزان و دانشجویان مددجو و کارگشایی مصرف می شود.

بهرامی افزود: 836 میلیارد و 247 میلیون ریال سال گذشته در حوزه مشارکت های کمیته امداد درآمد حاصل شد که در سرفصل های اطعام، زکات فطریه، کفاره، کمک به آزادی زندانیان طرح اکرام، ایتام محسنین و صدقات هزینه شد.

وی اظهار داشت: مردم نیکوکار استان می توانند صدقه های خود را با ارسال عدد سه به 30003333 و نصب نرم افزار سامانه نیکوکاری امداد پرداخت کنند.

88 هزار و776 نفر در قالب 48 هزار و 466 خانوار از خدمات حمایتی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان مرکزی بهره مند هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان واریز مبالغ صدقات به درگاه امداد استان مرکزی فراهم شد

امکان واریز مبالغ صدقات به درگاه امداد استان مرکزی فراهم شد