مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 06:572020-04-23اقتصادي

آغاز مرحله پنجم توزیع اقلام بهداشتی برای پاکبانان سمنان


سید محمد ناظم رضوی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه در مرحله پنجم اجرای این طرح، توزیع بیشتر اقلام بهداشتی در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: تاکنون با اجرای چهار مرحله از این طرح، سه هزار عدد ماسک قابل شست وشو، یک هزار عدد ژل و محلول ضدعفونی کننده و 800 عدد دستکش به منظور ایمنی پاکبانان سمنانی در مقابل کرونا توزیع شد.

وی تاکیدکرد: شهرداری سمنان برای حمایت حداکثری از پاکبانان در مقابل این بیماری، پیش بینی های لازم را انجام داده است و تاکنون هیچ یک از مجموعه کارکنان شهرداری به ویژه پاکبان ها، رانندگان اتوبوس و کارکنان آرامستان که بیشتر در معرض خطر هستند، به بیماری کویید 19 مبتلا نشده اند.

وی از شهروندان خواست تا پسماندهای عادی و روزانه خود به ویژه زباله های بیماران کرونایی بستری شده در خانه را به طور کامل ضدعفونی و بسته بندی کنند و راس ساعت 22 در درون سطل زباله قرار دهند تا خطر ابتلای پاکبانان به بیماری به کمترین حد ممکن برسد.

ناظم رضوی گفت: شهروندان سمنانی در شرایطی که همچنان خطر کرونا وجود دارد، باید با حفظ بهداشت فردی و عمومی، به نکات بهداشتی و مدیریت صحیح پسماندهای خانگی برای حفظ سلامت خود، خانوادها و پاکبانان توجه ویژه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله پنجم توزیع اقلام بهداشتی برای پاکبانان سمنان

آغاز مرحله پنجم توزیع اقلام بهداشتی برای پاکبانان سمنان