مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 07:252020-04-23سياسي

35 تشکل تخصصی بانوان مازندران در حوزه کرونا فعالیت دارند


سمیه قاسمی طوسی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : تلاش کردیم از تمام ظرفیتها بهره ببریم تا شیوع کرونا کنترل و دامنه آسیب های ناشی از آن کاهش یابد.

وی ادامه داد : از میان تشکل های غیردولتی تخصصی حوزه بانوان و خانواده استان 35 تشکل برای مسائل کرونایی انتخاب شدند که ملاک انتخاب این تعداد تشکل بر این اساس بوده که مدیران این مجموعه ها در 2 دوره ملی توانمندسازی شرکت کردند و آموزش های لازم را فرا گرفته بودند.

وی ادامه داد: مدیرانِ آموزش دیده این تشکل ها برای شرایط خاص امروز و در زمان کرونایی وارد عرصه شدند و برای شناسایی و مقابله با آسیب های اجتماعی و خانواده مساعدت زیادی کردند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با اشاره به ممنوعیت تجمعات در این ایام و ضرورت رعایت پروتکل های وزارت بهداشت، تأکید کرد: فعالیت این تشکل ها محدود به فضای مجازی بوده اما با رصدی که داشتیم بازخوردها بسیار خوب بود.

وی همچنین گفت: معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری نیز محتواهایی را در حوزه های میراث فرهنگی ، تعمیق باورهای دینی و تحکیم خانواده ، اشتغال و کارآفرینی ، بهداشت و سلامت ، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و محیط زیست تولید و در اختیار این تشکل ها قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 تشکل تخصصی بانوان مازندران در حوزه کرونا فعالیت دارند

35 تشکل تخصصی بانوان مازندران در حوزه کرونا فعالیت دارند