مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 07:462020-04-23سياسي

پروانه بهره برداری کمپینگ گردشگری عشایری در چهارمحال و بختیاری صادر شد


مهرداد جوادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: این کمپینگ عشایری در منطقه حفاظت شده و عشایرنشین سبزکوه روستای وستگان شهرستان بروجن فعالیت می کند.

وی افزود: کمپینگ گردشگری عشایری سبزکوه از سوی یک فعال حوزه گردشگری برای جذب گردشگران ایرانی و خارجی راه اندازی شده است.

جوادی تصریح کرد: این پروانه بهره برداری به استناد ماده 7 قانون توسعه صنعت ایرانگردی و جهانگردی مصوب 7 مهر 1370 و اصلاحات بعدی و ماده 6 آیین نامه اجرایی ایجاد، اصلاح، تکمیل، درجه بندی و نرخ گذاری تاسیسات گردشگری و نظارت بر فعالیت آن ها مصوب 4 شهریور 1394 هیأت وزیران صادر شده است.

سرمایه گذار کمپینگ گردشگری عشایری سبزکوه نیز گفت: برای راه اندازی این کمپینگ در زمینی به وسعت 18 هزار و 200 متر مربع 2 میلیارد ریال هزینه شد.

مجید علی خانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: از این مبلغ 800 میلیون ریال تسهیلات بانکی و یک میلیارد و 200 میلیون ریال از محل آورده متقاضی تامین و زمینه اشتغال مستقیم 2 نفر فراهم شده است.

وی یادآور شد: کمپینگ گردشگری عشایری سبزکوه 6 دستگاه سیاه چادر و 5 دستگاه چادر برزنتی با ظرفیت پذیرش 80 گردشگری در شبانه روز دارد.

علی خانی تصریح کرد: تمامی خوراکی ها و غذاهای مورد مصرف در این کمپینگ ارگانیک و از تولیدات عشایری است که در ظرف های مسی بدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروانه بهره برداری کمپینگ گردشگری عشایری در چهارمحال و بختیاری صادر شد

پروانه بهره برداری کمپینگ گردشگری عشایری در چهارمحال و بختیاری صادر شد