مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 07:462020-04-23سياسي

برخورد قاطع با تصرفات و ساخت وسازهای غیرمجاز در طارم صورت گیرد


حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز پنجشنبه در سفر به شهرستان طارم و بازدید از حوزه های قضایی این شهرستان تاکید کرد: اقدامات پیشگیرانه از جمله شناسنامه دار کردن اراضی ملی در شهرستان طارم، گام موثری در جهت مقابله با تصرفات و ساخت و سازهای غیرقانونی است.

وی، هدف از این سفر را بررسی مشکلات حوزه های قضایی طارم و بخش چورزق و پیگیری مصوبات سفر رییس قوه قضاییه خواند و اظهار داشت: شهرستان طارم و بخش چورزق به دلیل شرایط آب و هوایی بسیار خوب از زمین های حاصلخیز برای کشاورزی برخوردار است.

صادقی نیارکی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان در سال جهش تولید، حمایت از تولید و کشاورزان را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

رییس کل دادگستری استان زنجان پس از استماع گزارش دادستان طارم مبنی بر مبارزه جدی با تصرفات و ساخت و سازهای غیرقانونی از اقدامات صورت گرفته در این زمینه، قدردانی کرد.

وی اظهار داشت: با نگاه انقلابی و حرکت جهادی، عرصه خدمت رسانی و تلاش برای رفع مشکلات حقوقی و قضایی مردم در تمام حوزه های قضایی استان زنجان در سال 99 با قوت اجرا خواهد شد.

صادقی نیارکی در ادامه ضمن دریافت گزارش و اقدامات سال گذشته توسط مسؤولان حوزه های قضایی از اجرای برنامه ها و سیاست های قوه قضاییه در سال 99 در تمام حوزه ها از جمله الکترونیکی کردن دادرسی ها و مب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع با تصرفات و ساخت وسازهای غیرمجاز در طارم صورت گیرد

برخورد قاطع با تصرفات و ساخت وسازهای غیرمجاز در طارم صورت گیرد