مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 07:552020-04-23سياسي

پیام تبریک رییس عقیدتی سیاسی ناجا به سردار ایوب سلیمانی


رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا انتصاب سردار ایوب سلیمانی به سمت معاون طرح و برنامه و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح را تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، متن این پیام به شرح ذیل است: مدیریت افتخار بزرگی است که پروردگار متعال آن را بر عهده کسانی قرار داده که با عمل خالصانه خویش در مسیر خشنودی و رضایت مردم گام بر می دارند.

حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی معاون محترم طرح و برنامه و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برادر بزرگوار سردار سرتیپ پاسدار ایوب سلیمانی دام عزه سلام علیکم مسئولیت ها در نظام اسلامی برای مردان مؤمن و مجاهد، میدان خدمت و عرصه مجاهدت برای حفظ و تعالی ارزش هایی ست که شهیدان والا مقام خون های پاک و مقدس خویش را برای آن تقدیم نموده اند.

انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان معاون طرح و برنامه و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

حسن اعتماد رییس ستاد کل نیروهای مسلح و موافقت فرمانده معظم کل قوا در واگذاری این مسئولیت خطیر، نشان از دیانت و درایت و تجارب گرانسنگ مدیریتی در سطوح کلان و راهبردی و شایستگی های بارز معنوی و اخلاقی شما دارد، اینجانب که سال های طولانی توفیق رفاقت و ارادت به شما را داشته و دارم و همواره از مشورت های مشفقانه و حمایت های خالصانه شما در برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک رییس عقیدتی سیاسی ناجا به سردار ایوب سلیمانی

پیام تبریک رییس عقیدتی سیاسی ناجا به سردار ایوب سلیمانی