مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 08:352020-04-23سياسي

تشریح ویژه برنامه های صدا و سیمای البرز در میهمانی خدا


مدیرکل صدا و سیمای استان البرز ویژه برنامه های این سازمان را در حوزه های تلویزیون، رادیو، خبر و فضای مجازی تشریح کرد و گفت: صدا و سیمای استان البرز سعی دارد با تولید محتوای مرتبط در ماه مبارک رمضان همراه مردم باشد.

- علی صادق مقدسی، مدیرکل صداو سیمای البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در رابطه با ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان در حوزه های رادیو، تلویزیون، خبر و فضای مجازی صدا و سیمای البرز، گفت: صدا و سیما در نظر دارد که ماه میهمانی خدا شبکه تلویزیون استان برنامه های مرتبط را در دستور کار خود قرار دهد.

مدیرکل صدا و سیمای استان البرز ادامه داد: در این میان پخش نسیم سحر، عنوان برنامه ای است ویژه سحر ماه مبارک رمضان که به طور زنده و مستقیم از محل آستان مقدس امام زاده حسن (ع) کرج به روی آنتن می رود، این برنامه با ایجاد فضایی عرفانی و ترویج آموزه های دینی و معرفتی هر روز از ساعت 3/30 ال 4/30 صبح میهمان البرزی ها خواهد بود.

مقدسی ادامه داد: سیمرغ(حکایت هایی از منطق الطیر با حضور کارشناس برنامه)، همنشین(گزارش از کادر درمان و پزشکی همچنین خانواده های شهدا و جانبازان)، قصه های قرآنی با حضور کارشناسان و شرح دعای سحر از بخش های این برنامه هستند که محمد علی کرد مصطفی اجرای برنامه را به عهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح ویژه برنامه های صدا و سیمای البرز در میهمانی خدا

تشریح ویژه برنامه های صدا و سیمای البرز در میهمانی خدا