مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 09:262020-04-23سياسي

برنامه ریزی ویژه ای با توجه به مثلث توسعه اقتصادی انجام شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: برای برون رفت از این شرایط در سال جاری باید برنامه ریزی خاص و ویژه ای حول محور الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی انجام گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حسن جعفری در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که در سالن جلسات شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تلاش های اثرگذاری در سال گذشته صورت گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا یک بحران اقتصادی در جهان به وجود آورده است، افزود: برای مقابله با این شرایط، دولت در قالب ارائه بسته های معیشتی، ارائه وام به افراد، مشاغل و تولید کنندگان، اقداماتی را در دستور کار دارد.

جعفری خاطرنشان کرد: برای برون رفت از این شرایط در سال جاری باید برنامه ریزی خاص و ویژه ای حول محور الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی و جهش تولید برای استان داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه اسفند 98 کمبودهایی در حوزه مواد ضد عفونی کننده، ماسک و دستکش وجود داشت، تصریح کرد: امروز نه تنها کاملاً در این حوزه در سطح استان بی نیاز هستیم بلکه طبق اعلامی که صورت گرفته است، قادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی ویژه ای با توجه به مثلث توسعه اقتصادی انجام شود

برنامه ریزی ویژه ای با توجه به مثلث توسعه اقتصادی انجام شود