مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 09:302020-04-23اجتماعي

طوفان به البرز رسید


مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به آغاز بارش باران شدید و لحظه ای در مناطق استان، از ادامه این بارش ها تا عصر روز جمعه پنجم اردیبهشت خبر داد.

- ایسنا/البرز مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به آغاز بارش باران شدید و لحظه ای در مناطق استان، از ادامه این بارش ها تا عصر روز جمعه پنجم اردیبهشت خبر داد.

محمدرضا فلاح نژاد گفت: با توجه به هشدار هواشناسی البرز در خصوص تقویت سامانه ناپایدار و تشدید میزان بارش ها به صورت محلی و تندری از عصر روز پنجشنبه چهارم اردیبهشت تا عصر جمعه پنجم اردیبهشت در استان به ویژه منطقه طالقان، ساوجبلاغ، حوضه آبریز رودخانه کردان و کرج، ارتفاعات جاده چالوس و منطقه آسارا و دیزین، رگبار شدید باران، رعد و برق، تگرگ و در ارتفاعات و جاده های کوهستانی بعضی ساعات کولاک برف و وزش باد شدید و لحظه ای مورد انتظار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در توصیه به فرمانداران به عنوان رؤسای ستاد مدیریت بحران شهرستان های استان گفت: با توجه به اثر قابل ملاحظه دما، سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل های دائمی و فصلی، اختلال در تردد جاده ای و معابر عمومی، لغزندگی سطح جاده ها و معابر شهری، آبگرفتگی معابر شهری، احتمال خسارت بر سازه های موقت، احتمال شکستن و افتادن درختان، کاهش میدان دید، احتمال سقوط بهمن در ارتفاعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان به البرز رسید

طوفان به البرز رسید