مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 09:452020-04-23سياسي

کشاورزان آسیب دیده از کرونا حمایت می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان مرند با حضور فرماندار و معاون استاندار، معاون امور آب استان، رییس امور آب منطقه، رییس آب و فاضلاب مرند و سایر مسئولین شهرستان امروز در فرمانداری مرند برگزار شد.

فرماندار ویژه مرند ضمن توصیه به کشاورزان و برخی کارخانجات صنعتی اظهار داشت: کشاورزان باید مجاب شوند تا سهم خود را بدهند و آب به کسانی داده شود که به تعهد خود عمل می کنند و کارخانه هایی که حق آب خود را پرداخت نکنند، کنتور چاه آب شأن پلمپ شود.

داود گرشاسبی با اشاره به کشاورزانی که به دلیل شیوع بیماری کرونا نزدیک عید نتوانستند محصولات خود را به فروش برسانند گفت: با اخذ مجوز از ستاد کرونا استان برای مساعدت کشاورزان ضرر دیده اقدام خواهد شد.

وی همچنین در خصوص ضرورت مدیریت منابع آب، تأسیس اعتبار آب رسانی ارس به مرند و تبریز، تأمین اعتبار تصفیه خانه و مصرف بهینه آب در روزهای کرونایی تاکید کرد.

در این جلسه جلیل زاده معاون امور آب استان آذربایجان شرقی نیز گفت: علیرغم بارندگی ها میزان بارش امسال 30 درصد کمتر از سال های قبل است بطوری که بارندگی در سال گذشته در شهرستان مرند 380 میلیمتر بود که امسال 176 میلیمتر ثبت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان آسیب دیده از کرونا حمایت می شوند

کشاورزان آسیب دیده از کرونا حمایت می شوند