مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 10:002020-04-23سياسي

برنامه دانشگاه تربیت مدرس برای رسیدن به تراز 280 دانشگاه جهان


رییس دانشگاه تربیت مدرس از برنامه این دانشگاه برای رسیدن به تراز 280 دانشگاه جهان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد تقی احمدی در بیست و هفتمین اجلاس روسای دانشگاههای بزرگ کشور که امروز به میزبانی دانشگاه تربیت مدرس و مجازی برگزار شد، اظهار کرد: در سال 94 طرحی با عنوان طرح تحول راهبردی در دانشگاه تربیت مدرس تصویب شد تا بر اساس این طرح دانشگاه تا سال 1404 هدف و برنامه مشخصی داشته باشد.

وی هدف از تدوین این طرح را ارتقای دانشگاه تربیت مدرس و رسیدن به تراز 280 دانشگاه های جهان برشمرد و گفت: طرح تحول و یا برنامه راهبردی دانشگاه تربیت مدرس چهار اولویت اصلی دارد که تعامل میان بخشی و میان رشته ای، حضور در تعاملات بین المللی، خوداتکایی، پایداری اقتصادی و مدیریتی و پایداری در کنار ارتقای کیفی آموزش و پژوهش از جمله اولویت های اصلی این برنامه راهبردی است.

احمدی ضمن اشاره به اینکه طرح تحول دانشگاه تربیت مدرس از سال 95 در دانشگاه اجرایی و به صورت پروژه و بسته های کوچک در بازه زمانی 6 ماهه تهیه شد، افزود: در این بسته ها اهداف مقطعی برای ارتقای موقعیت دانشگاه تدوین شده و حوزه های مختلف آموزش ، پژوهش و غیره را شامل می شود.

وی با اعلام اینکه تاکنون حدود 374 پروژه یا بسته شش ماهه برای برنامه راهبردی دانشگاه تربیت مدرس تعریف شده است که تا مهر 98 ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه دانشگاه تربیت مدرس برای رسیدن به تراز 280 دانشگاه جهان

برنامه دانشگاه تربیت مدرس برای رسیدن به تراز 280 دانشگاه جهان