مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 11:102020-04-23بين الملل

وزیر فلسطینی: اسراییل از بحران کرونا برای یهودی سازی قدس بهره می برد


یک وزیر فلسطینی گفت که رژیم صهیونیستی در دو ماهی که جهان مشغول بحران کرونا بوده، 17 هزار واحد مسکونی در قدس اشغالی ساخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فادی الهدمی وزیر امور قدس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (پنجشنبه) در در واکنش به چندین مرتبه بازداشت خود به دست مأموران صهیونیستی گفت که این رژیم عامدانه به وضعیت فلسطینی ها در سایه شیوع کرونا بی توجهی می کند.

او در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، گفت که در عرض یک سال چهار مرتبه بازداشت شده است که پس از توافق اسلو در سال 1993 به این سوءسابقه نداشته یک وزیر فلسطینی بازداشت شود.

الهدمی افزود: این ها نتیجه معامله قرن و تمامی سیاست های آمریکای از جمله انتقال سفارت به قدس است که در عمل به سیاست های اسراییل در قبال تمامی موجودیت فلسطین شکل می دهد و من هم بعنوان وزیر امور قدس جزیی از فلسطین هستم .

او در بخش دیگری از سخنان خود گفت که رژیم اسراییل عامدانه در پی سیاسی کردن ویروس کرونا است و باسوء استفاده از سرگم بودن جهان به مبارزه با این بیماری، تلاش دارد اقدامات یهودی سازی در قدس را تشدید کند و در دو ماه گذشته بیش از 17 هزار واحد مسکونی در شهر قدس ساخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر فلسطینی: اسراییل از بحران کرونا برای یهودی سازی قدس بهره می برد

وزیر فلسطینی: اسراییل از بحران کرونا برای یهودی سازی قدس بهره می برد