مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 11:202020-04-23سياسي

توزیع 3.5 میلیون بسته حمایتی در مرحله اول طرح کمک مؤمنانه


این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و بین خانواده های نیازمند و افرادی که تحت پوشش هیچ نهادی نیستند، توزیع می شود که برای مرحله اول 3.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز در رزمایش کمک مومنانه سپاه استان تهران که در شهرری برگزار شد، اظهار کرد: ویروس کرونا برای همه ملت های دنیا آزمون بود که همبستگی دولت ها را محک بزنیم و هنوز دانسته های ما درباره این ویروس بسیار کمتر از دانسته های ما است.

وی افزود: از زمانی که شیوع این ویروس در کشورمان مشخص شد شاهد جلوه های زیبا و با عظمت از حضور ملت ایران در کنار مسئولان و کادرهای درمانی در ابعاد مختلف حادثه بوده و هستیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر کشورهای دنیا را در بحث همدلی رتبه بندی کنیم، همبستگی و مواسات از آنِ ملت ایران خواهد بود.

  سلیمانی با اشاره به کارآمدی نظام جمهوری اسلامی و نظام بهداشت و درمان کشورمان گفت: اقدامات جمهوری اسلامی د حوزه درمان تحسین برانگیز است و تمدن غرب که ادعای پیشرفت در حوزه بهداشت و درمان را دارد و برجسته ترین آنها کشور آلمان عنوان می شود، اما کشور ما در تجهیزات د مانی از آلمان هم جلوتر است و این افتخار بزرگی برای 41 سال انقلاب اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 3.5 میلیون بسته حمایتی در مرحله اول طرح کمک مؤمنانه

توزیع 3.5 میلیون بسته حمایتی در مرحله اول طرح کمک مؤمنانه