مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 11:252020-04-23سياسي

10 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان یزد توزیع می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سرهنگ رضا پورشمسی در چهارمین قرارگاه رزمایش مواسات اظهار داشت: قرار بود رزمایش مومنانه بسیج را در سه مرحله پیش از ماه مبارک رمضان، نیمه ماه مبارک و در آستانه عید فطر برگزار کنیم.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد افزود: با تصمیمی که در ستاد مواسات انجام شد، مقرر شد که امروز در مرحله اول این رزمایش پنج هزار بسته معیشتی در کل استان و در میان نیازمندان توزیع شود که به حمد الله با کمک مردم و خیرین تعداد بسته های امروز به 10 هزار مورد رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه تمام این بسته ها پیش از شروع ماه مبارک رمضان توزیع می شود تصریح کرد: امروز از ساعت 5 تا هفت عصر در مسجد ملااسماعیل یزد برگزار می شود.

پورشمسی خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی از سال 82 و 83 در حوزه های اشتغال و محرومیت زدایی اقدام به فعالیت های بسیاری کرده و در سه بخش و دهستان شهرستان های خاتم، ابرکوه و بهاباد هم این اقدام به صورت محوری اجرایی شد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه در این راستا بانک اطلاعاتی بسیار خوبی هم در استان ایجاد شده عنوان کرد: بانک اطلاعاتی نباید صرفاً به یک کدملی، آدرس و شماره تلفن خلاصه شود بلکه باید نیازمندی ها هم در آن به صورت دقیق قید شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان یزد توزیع می شود

10 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان یزد توزیع می شود