مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 11:352020-04-23اجتماعي

تمرکز اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان یزد در فضای مجازی است


حسین میرشریف روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه در این مورد کمیته هایی راه اندازی و محتواهای آموزشی تولید شد، افزود: با توجه به ماه رمضان، اتحادیه برنامه هایی برای اجرا در فضای مجازی برنامه ریزی کرد.

وی از عضویت پنج هزار دانش آموز دختر و پسر مقطع متوسطه در این تشکل دانش آموزی خبر داد و یادآور شد: هم اکنون 2 برنامه اصلی ویژه ماه رمضان تدوین شد از جمله می توان به طرح آفتاب ضیافت اشاره کرد.

وی ادامه داد: این برنامه از ساعت 13:30 دقیقه در طول ماه رمضان به صورت اینترنتی اجرا می شود و بخشی به معرفی دانش آموزان نخبه اختصاص دارد.

به گفته مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان یزد مسابقه رویش از دیگر برنامه هاست که در این برنامه دانش آموزان پسر در رشته های قرائت قرآن، اذان و مداحی با هم رقابت می کنند.

وی توضیح داد که در این مورد کانالی در فضای مجازی ایجاد شد ، دانش آموزان آثار خود را ضبط و تا دهم ماه رمضان به این کانال ارسال می کنند.

میرشریف افزود: آثار داوری و برترین های روزانه مشخص می شود و سپس برترین ها در یکی از امامزادگان به رقابت می پردازند و آثار داوری در فضای مجازی به نمایش گذاشته و در روز عید فطر اسامی افراد برگزیده اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان یزد در فضای مجازی است

تمرکز اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان یزد در فضای مجازی است