مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 11:562020-04-23اقتصادي

سه هزار سبد کالا بین مددجویان دیری توزیع شد


این بسته ها به ارزش 900 میلیون تومان با همت افراد خیر، مراکز نیکوکاری، دهیاری ها و شهرداری ها شهرستان تامین و بین خانواده های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) توزیع شده است.

وی اضافه کرد: برای انجام این کار خداپسندانه و مومنانه از 2 ماه قبل رایزنی ها برای انجام این کار با مراکز نیکوکاری صورت گرفت و افراد خیر مورد شناسایی قرار گرفتند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی دیر بیان کرد: در ماه مبارک رمضان 40 هزار پرس غذای گرم، جذب 300 حامی برای حمایت از ایتام و قربانی گوشت گرم در میلاد امام حسن مجتبی(ع) با طرح هر مسجد 2 قربانی در برنامه کاری این نهاد است.

فرمانده سپاه سید الشهدا شهرستان دیر گفت: رزمایش بزرگ کمک مومنانه از نیمه شعبان و به منظور حل مشکلات اجتماعی، معیشتی، اقتصادی و اشتغال مردم در سراسر شهرستان دیر همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

سرهنگ ایرج سلیمانی افزود: 10 میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی از طریق کمک های مردمی، خیران و موسسه های خیریه جمع آوری و در بحث تهیه و توزیع بسته های بهداشتی، معیشتی مورد استفاده قرار گرفته است و کمک های جمع آوری شده در هر منطقه در همان منطقه میان افراد بی بضاعت و نیازمند توزیع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه هزار سبد کالا بین مددجویان دیری توزیع شد

سه هزار سبد کالا بین مددجویان دیری توزیع شد