مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 13:252020-04-23سياسي

تاکنون موردی از انتقال کووید 19 بین انسان و دام گزارش نشده است


رییس سازمان دامپزشکی کشور با بیان این که ویروس کووید 19 جهش یافته بیماری مشترک کروناست، اعلام کرد: تاکنون هیچ مورد در جهان راجع به امکان انتقال این ویروس بین انسان و حیوان گزارش نشده است.

- ایسنا/یزد رییس سازمان دامپزشکی کشور با بیان این که ویروس کووید 19 جهش یافته بیماری مشترک کروناست، اعلام کرد: تاکنون هیچ مورد در جهان راجع به امکان انتقال این ویروس بین انسان و حیوان گزارش نشده است.

دکتر علیرضا رفیعی پور امروز پنجشنبه در حاشیه مراسم تودیع علی اکبر حدادزاده وم عارفه علی فاتحی نیا مدیر کل جدید دامپزشکی استان یزد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دامپزشکی سال گذشته در شرایطی که با بروز چندین سیل و زلزله و دشمنی همیشگی آمریکا و تحریم های سخت گیرانه همراه بود، عبور موفقیت آمیزی داشت به طوری که هیچ اپیدمی در جمعیت دام، طیور و ماکیان کشور اتفاق نیفتاده و به دلیل برخورداری از شرایط پاک بین المللی در صادارت محصولات و فرآورده های دامی خوراکی و غیرخوراکی از کشورمان نیز توقفی روی نداده است.

وی افزود: خوشبختانه امروز نیز در اوج تحریم ها کشورمان در حوزه محصولات دامی مازاد تولید دارد و به دلیل محدودیت های صادراتی، ذخایر استراتژیکی و صادراتی خوبی را در این بخش داریم و کشور از امنیت غذایی خوبی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون موردی از انتقال کووید 19 بین انسان و دام گزارش نشده است

تاکنون موردی از انتقال کووید 19 بین انسان و دام گزارش نشده است