مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 13:452020-04-23سياسي

700 قرارگاه محلات در رزمایش کمک مؤمنانه در قزوین راه اندازی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سردار محمد شاهرخی ظهر پنجشنبه در مراسم اهدای 300 سری جهیزیه به جوانان نیازمند استان قزوین که در فرماندهی سپاه استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: امروز پس از چند ماه تلاش مستمر 300 سری جهیزیه به زوج های جوان و نیازمند استان قزوین اهدا می شود.

وی ادامه داد: این جهیزیه ها قرار بود در سال گذشته به زوج های جوان اهدا شود که به دلیل ویروس کرونا به سالجاری موکول شد و تقارن اهدا این جهیزیه ها به زوج های با رزمایش مومنانه مورد تاکید مقام معظم رهبری بسیار مبارک و فرخنده است.

سردار شاهرخی یادآور شد: جهیزیه ها از کالاهای ایرانی تهیه شده و در مجموع 6 میلیارد تومان اعتبار برای تهیه 300 سری جهیزیه هزینه شده است.

وی با اعلام اینکه همواره سپاه پاسداران و سازمان بسیج مستضعفین در امور خیریه پیشقدم هستند، خاطرنشان کرد: 700 پایگاه مقاومت بسیج در قالب قرارگاه محلات و در راستای اجرای رزمایش کمک مومنانه و شناسایی افراد نیازمند و آسیب دیده تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرده اند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین افزود: در قرار گاه های محلی خیرین و بزرگان، متنفذین و افراد اثر بخش در محلات عضویت دارند و با همفکری نیازمندان محلات را شناسایی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 قرارگاه محلات در رزمایش کمک مؤمنانه در قزوین راه اندازی شد

700 قرارگاه محلات در رزمایش کمک مؤمنانه در قزوین راه اندازی شد