مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 13:452020-04-23سياسي

دامپزشکی با مشارکت مردم به پیشرفت‎ های زیادی دست یافت


دکتر علیرضا رفیعی پور روز پنجشنبه در مراسم معارفه مدیرکل دامپزشکی یزد افزود: همواره این سه اصل را در سرلوحه کارها قرار داشت و در مرحله اول با تفویض اختیاری که به استان ها صورت گرفت، توانستیم با استفاده از ظرفیت هر استان فعالیت ها را انجام دهیم.

وی ادامه داد: در این مرحله نسبت به واگذاری امور به مردم اقدام شد که یزد نسبت به خیلی از استان ها موفق تر عمل کرد و در زمینه مشارکت مردم که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب است، یزد یکی از استان های موفق در این زمینه است.

رییس سازمان دامپزشکی گفت: انجام این 2 مورد باعث شد همکاری بین بخشی بسیار خوبی میان نهادها و بخش خصوصی و دامپزشکی ایجاد شود که در این مدت موفقیت های بسیار چشمگیری را شاهد بودیم.

رفیعی پور افزود: با وجود تحریم های ظالمانه ای که علیه ایران اعمال شد، همچنین حوادث طبیعی که در کشور وجود داشت در این مدت با وضعیت بحرانی مواجه شدیم اما به فضل خداموفقیت های چشمگیری با تلاش و پشتکار همه دست اندرکاران کسب شد.

وی ادامه داد: این تلاش ها باعث شد در سال گذشته هیچ گونه ایپدمی بیماری های دام نداشته باشیم و یزد نیز در این زمینه یکی از استان های موفق کشور بود.

رییس سازمان دامپزشکی کشور در ادامه با تشکر از زحمات 12 ساله علی اکبر حداد زاده، علی فاتحی نیا، را که پیش از این ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دامپزشکی با مشارکت مردم به پیشرفت‎ های زیادی دست یافت

دامپزشکی با مشارکت مردم به پیشرفت‎ های زیادی دست یافت