مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 15:062020-04-23سياسي

رییس دامپزشکی : با معدوم کنندگان جوجه یک روزه برخورد قضایی شد


دکتر علیرضا رفیعی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در یزد افزود: در این مورد مسوول فنی بهداشت دامپزشکی نیز به دستگاه قضایی معرفی شد ، امیدواریم این رفتار ناشایست دیگر تکرار نشود.

به تازگی فیلمی از معدوم کردن تعدادی جوجه یک روزه در فضای مجازی منشتر شد که واکنش های مختلفی را از سوی گروه های مختلف برانگیخت.

وی در ادامه گفت: هم اکنون 40 هزار نفر در دامپزشکی سراسر کشور فعالیت دارند که از این تعداد هفت هزار نفر نیروهای دولتی هستند و 33 هزار نفر هم در بخش خصوصی خدمت می کنند.

وی اضافه کرد: رسانه ها همواره به عنوان بخش مهمی از دامپزشکی یاری رسان ما هستند و در بسیاری از بیماری ها با اطلاع رسانی درست که از طرف آنها صورت می گیرد به تولید کنندگان هشدار می دهیم و از گسترش بیماری ها نیز جلوگیری می شود.

وی در ادامه تاکید کردکه کرونا باعث شد، زحمات زیاد تلاشگران عرصه سلامت به عینه دیده شود و بسیاری از ویروس های شناخته شده و یا ناشناخته وجود دارد که از جمله تب کریمه کنگو ،آنفلوآنزا و فوق حاد پرندگان که نه درمانی برای آن وجود دارد نه واکسن مشخصی، لذا با مجاهدت و تلاش دامپزشکی کشور و مشارکت همه بخش ها به ویژه رسانه ها توانستیم موفق به مهار آنها شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دامپزشکی : با معدوم کنندگان جوجه یک روزه برخورد قضایی شد

رییس دامپزشکی : با معدوم کنندگان جوجه یک روزه برخورد قضایی شد