مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 15:202020-04-23ورزشي

پرداخت تسهیلات به باشگاه های ورزشی گیلان


به گفته مدیرکل ورزش و جوانان گیلان به تعداد هر پرسنلی که باشگاه ها دارند تا سقف 16 میلیون تومان برای ماه های اسفند، فروردین و اردیبهشت وام 12 درصدی تعلق می گیرد.

- مریم بخشی در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به کسب چهار سهمیه المپیک توسط سه ورزشکار گیلانی اظهار کرد: در سال 97 با تشکیل ستاد المپیک توکیو پیش بینی های لازم برای کسب سهمیه المپیک را انجام داده و هدفمان طلسم شکنی شش دهه ای گیلان در ناکامی کسب مدال المپیک است.

وی با تأکید بر اینکه المپین های گیلانی در سال 98 پرفروغ ظاهر شدند، تصریح کرد: محمد رهبری به همراه تیم ملی سابر موفق به کسب دو سهمیه انفرادی و تیمی شده و یکی از ورزشکاران گیلان در المپیک توکیو خواهد بود؛ آرمین هادی پور در رشته تکواندو و سارا بهمنیار در رشته کاراته دو المپین دیگر گیلانی هستند.

بهمنیار نخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش گیلان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه بهمنیار نخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش گیلان است، افزود: سه المپین گیلانی با تلاش و ممارست شبانه روزی موفق به کسب سهمیه المپیک شده و به پاس این زحمات، طبق وعده و برنامه ریزی انجام گرفته یک دستگاه آپارتمان به هر یک از این سه المپین اهدا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات به باشگاه های ورزشی گیلان

پرداخت تسهیلات به باشگاه های ورزشی گیلان