مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 16:102020-04-23سياسي

پوشش 8 هزار خانواده نیازمند همدان در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه


رییس قرارگاه رزمایش مومنانه امام حسن مجتبی(ع) همدان گفت: حدود 8 هزار خانواده در شهر همدان در ماه مبارک رمضان از کمک های مومنانه بهره مند می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، کریم مطهری موید عصر امروز در آغاز مرحله اول رزمایش کمک مومنانه در همدان با بیان اینکه از مردم شریف، خیرین، پایگاه های بسیج و هیات امنای مساجد تشکر و قدردانی می کنیم اظهار کرد: در دو ماهی که ویروس منحوس کرونا در کشور فراگیر شده، بسیج اقداماتی چون ضدعفونی معابر، ارائه آموزش تخصصی کمک پرستاری به 600 نفر، ارائه آموزش عمومی به 3 هزار نفر، آموزش و اعزام 130 نفر در خانه بهداشت برای کمک به کادر درمان، تهیه گان برای بیمارستان ها، توجیه مردم 36 روستا برای ماندن در منزل در 12 و 13 فروردین ماه را انجام داده است.

وی با بیان اینکه از هشتم فروردین تا پایان این ماه بسیج در سه ورودی شهر همدان به طور 24 ساعته برای کمک به نیروی انتظامی حضور یافت در ادامه از توزیع 3 هزار و 500 بسته معیشتی بین نیازمندان در ایام نوروز و برگزاری جشن روز نیمه شعبان و 40 سرود خیابانی خبر داد.

  رییس قرارگاه رزمایش مومنانه امام حسن مجتبی(ع) همدان تصریح کرد: با هدف انجام رزمایش کمک مومنانه، قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی(ع) در همدان تشکیل و مسئولیت آن به سپاه واگذار شد و در سایر شهرستان ها نیز قرارگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش 8 هزار خانواده نیازمند همدان در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه

پوشش 8 هزار خانواده نیازمند همدان در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه