مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 17:152020-04-23اقتصادي

برای ساماندهی مرز شلمچه در اربعین99برنامه ریزی همه جانبه نیاز است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمد حیدری عصر امروز پنجشنبه در جلسه ستاد اربعین در فرمانداری خرمشهر اظهار داشت: برای خدمات رسانی به 2 میلیون نفر زائر اربعین با داشتن حدود 20 هزار نفر نیروی خدمات رسان باید تمام امکانات رفاهی، درمانی و اقامتی وجود داشته باشد.

فرماندار ویژه خرمشهر بر لزوم رفع مشکلات به صورت زیربنایی تأکید کرد و گفت: اگر خواهان رفع نقاط ضعف اربعین در شلمچه به صورت اساسی هستیم در ابتدا باید از مرز شروع کرد و با طرف عراقی به تفاهم رسید.

وی افزود: در رابطه با راهپیمایی اربعین هیچ چیز همچون بحث روادید قابل پیش بینی نیست چرا که هر لحظه در سیاست جمهوری اسلامی و عراق تغییراتی ایجاد می شود.

حیدری انعطاف پذیری را در برنامه ریزی راهکار آمادگی برای هر پیشامدی در اربعین دانست و گفت: در تصمیم گیری و برنامه ریزی باید به قدری انعطاف پذیری داشت که با هر سیاستی بتوان امور را مدیریت کرد و حتی اگر عراقی ها مرز را بستند آمادگی برای کنترل زائران وجود داشته باشد.

وی افزود: باید خدمات دهی تا بصره جز پیش بینی های کارها قرار گیرد و در صورت لزوم از شلمچه تا بصره خدمات رسانی انجام شود و برای انجام این کار یک نیروی ذخیره در خاک عراق مستقر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای ساماندهی مرز شلمچه در اربعین99برنامه ریزی همه جانبه نیاز است

برای ساماندهی مرز شلمچه در اربعین99برنامه ریزی همه جانبه نیاز است