مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 19:152020-04-23سياسي

مدیر حوزه های علمیه: تابع پروتکل های بهداشتی در بازگشایی اماکن مذهبی هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز پنجشنبه مرکز خبر حوزه، آیت الله علی رضا اعرافی در دیدار رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با انتقاد از کسانی که به حوزه و نهاد روحانیت نسبت های ناروا می دهند، گفت: این گونه اتهامات دور از واقع آن قدر واضح است که حتی نیازی به تکذیب نیست.

وی تصریح کرد: ملت ایران و مخاطبان بین المللی شاهد نقش آفرینی مثبت و تبلور گفتمان عقلانیت در قاطبه تصمیم سازی های نهاد حوزه بوده اند ولی به عنوان کسی که در جریان همه جزییات بوده عرض می کنم که از سوی حوزه و روحانیت و نهادهای دینی هیچ گونه فشاری وجود ندارد.

عضو فقهای شورای نگهبان ادامه داد: مطلقا چنین چیزی که ستاد ملی مبارزه با کرونا تحت فشار حوزه برای باز کردن اماکن زیارتی و مذهبی است، صحت ندارد و چنین چیزی وجود نداشته است.

وی افزود: روشن است که این موضع رسمی کل حوزه است که ما نگاه کارشناسی و علمی را اصل می دانیم و اکنون نیز در ادامه کار در کنار وزارت بهداشت و نهادهای متولی قرار داریم و زین پس نیز در پیامدهای اقتصادی و آثار اجتماعی پسا کرونا، نهاد حوزه و روحانیت، با دوشادوش خادمین ملت خواهند بود.

وی اظهار کرد: ستاد بحران و حوادث حوزه جهت خدمت رسانی به مجاهدین عرصه سلامت، بیماران و داغداران و آسیب دیدگان این بلا فعال و در این راه قدم های خوبی برداشته شد و این ستاد به صورت شبانه روزی فعال ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر حوزه های علمیه: تابع پروتکل های بهداشتی در بازگشایی اماکن مذهبی هستیم

مدیر حوزه های علمیه: تابع پروتکل های بهداشتی در بازگشایی اماکن مذهبی هستیم