مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اردیبهشت 1399 ساعت 02:152020-04-23اقتصادي

کمک 14 میلیارد تومانی مردم قم به ایتام و فرزندان محسنین


رییس اداره اکرام و محسنین کمیته امداد استان قم گفت: مردم استان در سال گذشته 14 میلیارد و 800 میلیون تومان کمک به ایتام و فرزندان محسنین در استان قم داشتند.

- حسین قره داغی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به کمک های مردم استان قم به ایتام و فرزندان محسنین استان اظهار کرد: مردم استان در سال گذشته 14 میلیارد و 800 میلیون تومان کمک به ایتام و فرزندان محسنین در استان قم داشتند که نسبت به سال 1397 حدود 21 درصد رشد را در این زمینه شاهد بودیم.

وی ادامه داد: همه کمک های مردم استان قم به ایتام و فرزندان محسنین در سال گذشته به صورت نقد نبوده است، 11 میلیارد و پانصد میلیون تومان از این کمک ها به صورت نقد به حساب های ایتام و فرزندان محسنین استان واریز شد، بقیه کمک ها =هم به صورت غیرنقدی در اختیار آن ها قرار گرفت.

رییس اداره اکرام و محسنین کمیته امداد استان قم افزود: 21 هزار و 234 نفر در پایان سال گذشته حامی ایتام و فرزندان محسنین در استان بودند و در سال 1398 حدود 6 هزار و 500 حامی جدید برای ایتام و فرزندان محسنین در استان قم جذب شدند که موجب افزایش کمک ها به این گروه از مددجویان کمیته امداد شد.

قره داغی با اشاره به میانگین کمک ها به ایتام و فرزندان محسنین در استان قم اظهار کرد: در پایان سال گذشته سرانه کمک ماهیانه دریافتی فرزندان محسنین به 132


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 14 میلیارد تومانی مردم قم به ایتام و فرزندان محسنین

کمک 14 میلیارد تومانی مردم قم به ایتام و فرزندان محسنین