مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اردیبهشت 1399 ساعت 04:302020-04-24سياسي

ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان شعار دست یافتنی است


قائم مقام شهردار تبریز با بیان این که هوشمندسازی شهر یکی از اولویت های شهرداری تبریز است، گفت: ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان شعاری دست یافتنی است که با یک عزم جدی، - ایسنا/آذربایجان شرقی قائم مقام شهردار تبریز با بیان این که هوشمندسازی شهر یکی از اولویت های شهرداری تبریز است، گفت: ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان شعاری دست یافتنی است که با یک عزم جدی، این موضوع به راحتی حاصل می شود.

رسول موسایی در جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز با تاکید بر لزوم هوشمندسازی شهر، نقش این سازمان را در این زمینه موثر خواند و گفت: هوشمندسازی شهر یکی از اولویت های شهرداری تبریز است و شورای اسلامی شهر به این امر متعهد شده تا در کنار توسعه فضای سبز، به موضوع هوشمندسازی شهر توجه ویژه داشته باشد.

وی ادامه داد: شیوع ویروس کرونا طی هفته های گذشته نشان داد که ما ابزار مناسب برای هوشمندسازی شهر از جمله خرید غیرحضوری مردم، دورکاری و ارائه دیگر خدمات غیرحضوری را نداریم که دلیل آن، فقدان زیرساخت های لازم در شهر است.

وی عنوان کرد: موضوع هوشمندسازی شهر نیاز به دیتاسنتر جدید دارد و این در حالی است که دیتاسنتر تبریز مربوط به امور 10 سال قبل است و اکنون این داده ها کارایی چندانی ندارد و به زیرساخت های مجاور آن نیاز دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان شعار دست یافتنی است

ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان شعار دست یافتنی است