مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اردیبهشت 1399 ساعت 04:402020-04-24سياسي

برنامه «ضیافت» از رادیو معارف پخش می شود


مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف رادیو معارف از پخش برنامه ضیافت از این رسانه به مناسبت ماه رمضان خبر داد.

- سید احمد محمودی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به ویژه برنامه گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف به مناسبت ماه رمضان اظهار کرد: برنامه ضیافت به این مناسبت تولید شده که در زمان افطار از این رسانه پخش می شود.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه در ایام ماه رمضان با تهیه کنندگی روح الله اسماعیلی، گویندگی محمد جواد محمدی، تهیه کنندگی محمد حسین پور و دستیار تهیه رضا رضایی پخش می شود.

  مدیرگروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با بیان اینکه ایجاد لحظات انرژی بخش مخاطبان در این برنامه در دستور کار است، گفت: این برنامه بر اساس خطبه نهج البلاغه تولید و در آن به ایام مناسبتی و وضعیت موجود جامعه توجه شده است.

وی عنوان کرد: پویش رزمایش همدلی در ماه مبارک در این برنامه مورد توجه قرار گرفته است که با محوریت انفاق، همدلی، مساوات، مساعدت و بیان جلوه های آن پرداخته می شود.

محمودی به ذکر نمونه هایی از انفاق در ایام رمضان در برنامه ضیافت پرداخت و افزود: هزینه برای نان صلواتی توسط نانوایی ها، تهیه افطاری و پخش آن، توزیع هزینه های افطاری های خانوادگی با وضعیت موجود به نیازمندان و مساعدت با نهادهای خود جوش مردمی در تهیه افطاری و اقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه «ضیافت» از رادیو معارف پخش می شود

برنامه «ضیافت» از رادیو معارف پخش می شود