مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اردیبهشت 1399 ساعت 05:252020-04-24سياسي

نگاهی به مهم ترین اخبار کرونایی قم - صبح جمعه


تابع پروتکل های بهداشتی در بازگشایی اماکن مذهبی هستیم مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: نهاد حوزه نهایت همکاری را با ستاد ملی مبارزه با کرونا دارد و در این که اماکن زیارتی باز شود یا نشود؛ کاملا تابع پروتکل های وزارت بهداشت هستیم و نظر کارشناسی را اصل و مبنایی فقهی و دینی می دانیم.

آیت الله علیرضا اعرافی در دیدار محمدرضا قدیر رییس دانشگاه علوم پزشکی قم، با انتقاد از کسانی که به حوزه و نهاد روحانیت نسبت های ناروا می دهند؛ افزود: این گونه اتهامات دور از واقع آن قدر واضح است که حتی نیازی به تکذیب نیست.

شدت پیک دوم کرونا رییس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: اگر پیک کنترل شده و روند نزولی ایجاد شده کرونا در قم را رها کنیم، دوباره ازنظر اپیدمی با پیک دومی مواجه می شویم که ممکن است، شدیدتر باشد.

محمدرضا قدیر در دیدار با آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه افزود: فاصله گیری اجتماعی و هوشمند جدی گرفته شود.

احتمال بحرانی شدن دوباره شرایط کرونایی استاندار قم گفت: شرایط کرونایی قم آرام نشده و احتمال بحرانی شدن وضعیت قم در ابتلا به این ویروس همچنان پابرجاست.

بهرام سرمست در نشست با تشکل های کارگری قم افزود: نباید چرخ تولید و اقتصاد استان در شرایط کرونا متوقف شود و باید همزمان در مقابله کرونا تولید و اقتصاد نیز به جلو برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به مهم ترین اخبار کرونایی قم - صبح جمعه

نگاهی به مهم ترین اخبار کرونایی قم - صبح جمعه