مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اردیبهشت 1399 ساعت 05:502020-04-24سياسي

رزمایش «کمک مؤمنانه» در سرخه آغاز شد


رزمایش «مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه» با تلاش نیروهای مردمی، بسیج و سپاه و برخی دستگاه های حمایتی در شهرستان سرخه آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه صبح امروز در جلسه رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در شهرستان سرخه اظهار کرد: پیرو فرمایشات رهبری در نیمه شعبان که رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه را مطرح فرمودند و ضمن تقدیر از دستگاه های دولتی، مسؤولان و گروه های مردم نهاد که در این عرصه با جدیت کار و فعالیت داشتند، باید تلاش کرد تا این رزمایش زمینه ساز اتفاق خوب در ایران در مقایسه با کشورهای غربی باشد.

سرهنگ مرتضی عبداللهی با بیان اینکه به دنبال سخنان امام خامنه ای اتفاقات خوبی در کشور رقم خورد و رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به طور سراسری شکل گرفت، افزود: ستاد این رزمایش با توجه به تدابیر اندیشیده شده در استان سمنان متشکل از چند بخش است.

وی بیان کرد: ریاست ستاد رزمایش کمک مؤمنانه در شهرستان سرخه با حجت الاسلام مصطفی فاطمی بصیر امام جمعه سرخه، جانشینی ستاد با فرمانداران و دبیر اجرایی عملیات، سپاه و موظف به اجرای کار است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه ادامه داد: بخش پشتیبان اصلی این رزمایش، تمام ظرفیت های دولتی و دستگاه های حکومتی هستند که پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش «کمک مؤمنانه» در سرخه آغاز شد

رزمایش «کمک مؤمنانه» در سرخه آغاز شد