مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اردیبهشت 1399 ساعت 06:252020-04-24اقتصادي

قیمت زولبیا و بامیه ماه رمضان در زنجان اعلام شد


رییس اتحادیه قنادان و شیرینی پزان زنجان گفت: زولبیا و بامیه به ازای هر کیلوگرم بین 18 تا 20 هزار تومان و نان چایی به طور میانگین 16 هزار تومان عرضه خواهد شد.

- ایسنا/زنجان رییس اتحادیه قنادان و شیرینی پزان زنجان گفت: زولبیا و بامیه به ازای هر کیلوگرم بین 18 تا 20 هزار تومان و نان چایی به طور میانگین 16 هزار تومان عرضه خواهد شد.

رسول محمدی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام قیمت زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان امسال، اظهار کرد: بر اساس مصوبه انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده، قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه درجه یک و یا همان ممتاز، 20 هزار تومان و درجه دو 18 هزار تومان اعلام شده است.

این مسئول با اشاره به قیمت نان چایی، ادامه داد: چون نان چایی فقط در ماه رمضان پخته می شود، قیمت گذاری برای آن انجام نمی شود ولی همواره قیمت آن با قیمت کیک برابری می کند که در هر قنادی با توجه به کیفیت متفاوت است، ولی به طور میانگین قیمت نان چایی 16 هزار تومان خواهد بود.

وی با اشاره به عرضه زولبیا و بامیه و نان چایی در سوپرمارکت ها، افزود: قنادی و شیرینی پزی ها همواره تحت نظارت بازرسان اداره بهداشت هستند و محصولات تولید شده در این اماکن فقط در قنادی ها عرضه می شود ولی متاسفانه هر ساله شاهد آن هستیم که افرادی که توانایی پخت زولبیا و بامیه و یا نان چایی دارند، پس از طبخ در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت زولبیا و بامیه ماه رمضان در زنجان اعلام شد

قیمت زولبیا و بامیه ماه رمضان در زنجان اعلام شد