مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اردیبهشت 1399 ساعت 07:152020-04-24اقتصادي

تب کرونا در تار و پود نساجی بروجرد/چشم امید کارگران به تدبیر و وعده مسوولان


در حالی اخیرا چرخ های کارخانجات نساجی بروجرد به دلیل مشکلاتی مانند کسادی بازار فروش در روزهای کرونایی و نبود سرمایه در گردش از حرکت بازایستادند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد، بدون شک احیاء و تقویت تولیدات داخلی از بازوان اصلی خودکفایی و بی نیازی به تولیدات بیرونی است.

در این میان و در سال های اخیر که محور اصلی شعارها توجه به خودکفایی در تولید داخلی و جهش تولید است، واحدهای کوچک و بزرگ صنعتی و تولیدی نقش پیشتازان تولید را ایفا می کنند.

کارخانجات نساجی بروجرد یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی لرستان است که علاوه بر به کارگیری 950 نیروی کار و تولید سالانه حدود 18 میلیون مترمربع انواع پارچه جایگاه ویژه ای را در صنعت استان از آن خود کرده است.

حال آنکه طی سال های اخیر این واحد بزرگ صنعتی تکانه های زیادی به خود دیده و فراز و فرودهای سختی را تجریه کرده است، به طوریکه در مواقعی چرخ های کارخانه از حرکت ایستاده و نیروهای آن از کار بیکار شده اند.

با آغاز سال 99 این واحد صنعتی بار دیگر علاوه بر تجربه شرایط متأثر از تحریم ها، با شیوع ویروس کرونا عملا بازار فروش آخر سال خود را از دست داده و نتوانست کالای تولیدی اش را در بازار عرضه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تب کرونا در تار و پود نساجی بروجرد/چشم امید کارگران به تدبیر و وعده مسوولان

تب کرونا در تار و پود نساجی بروجرد/چشم امید کارگران به تدبیر و وعده مسوولان