مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اردیبهشت 1399 ساعت 09:452020-04-24اقتصادي

بحران بی سابقه در صنعت نفت آمریکا / بدهی سنگین به نظام بانکی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از رویترز، شرکت های فعال در صنعت نفت شیل آمریکا از جمله شرکت های تولیدکننده نفت، پالایشگاه ها و شرکت های ارائه دهنده خدمات مربوط به خطوط لوله انتقال به خاطر سقوط قیمت نفت در بازار جهانی ناشی از نبود جایگاه .

- شرکت های تولیدکننده نفت شیل آمریکا، پالایشگاه ها و شرکت های اجرای خطوط لوله انتقال نفت در آمریکا به شدت با مشکل کمبود نقدینگی ناشی از سقوط قیمت نفت آمریکا در بازار جهانی و بدهی های سر به فلک کشیده مواجه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از رویترز، شرکت های فعال در صنعت نفت شیل آمریکا از جمله شرکت های تولیدکننده نفت، پالایشگاه ها و شرکت های ارائه دهنده خدمات مربوط به خطوط لوله انتقال به خاطر سقوط قیمت نفت در بازار جهانی ناشی از نبود جایگاه برای انبار کردن نفت و کاهش تقاضا به دلیل شیوع ویروس کرونا به شدت با مشکل کمبود درآمد و نقدینگی مواجه شده اند این در حالی است که این شرکت ها به نظام بانکی آمریکا ده ها میلیارد دلار بدهی دارند.

صنعت نفت شیل آمریکا در حالی با مشکل نبود پول برای بازپرداخت اقساط وام دست و پنجه نرم می کند که در شرایط کنونی در بحرانی قرار گرفته که در تاریخ صنعت نفت بی سابقه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران بی سابقه در صنعت نفت آمریکا / بدهی سنگین به نظام بانکی

بحران بی سابقه در صنعت نفت آمریکا / بدهی سنگین به نظام بانکی