مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اردیبهشت 1399 ساعت 09:452020-04-24سياسي

مرحله نخست رزمایش مواسات در ابرکوه برگزار شد


حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در گفت وگو باخبرنگار ایرنا با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان از فردا( شنبه)، افزود: توزیع 530 بسته معیشتی در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه بین نیازمندان آغازشد.

امام جمعه ابرکوه افزود: ارزش هر بسته غذایی 200 هزار تومان و در مجموع 110 میلیون تومان ارزش این بسته هاست که از سوی خیران تامین و پرداخت شد.

حسینی خاطرنشان کرد: این کمک ها از محل قرارگاه در مسجد جامع این شهر، بسته بندی و از سوی تیم های جهادیبه نیازمندان ساکن در بخش مرکزی ابرکوه اهدا شد.

رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه اظهار کرد: مرحله دوم رزمایش هم در اهدای کمک به نیازمندان در اواسط ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شد.

حسینی اضافه کرد: عده ای از اقشار آسیب پذیر جامعه در شیوع بیماری کرونا با مسایل و مشکلات سخت اقتصادی و معیشتی روبرو شدند و برای کاهش مشکلات این قشر باید حمایت های ویژه از آنان صورت گیرد.

وی بابیان اینکه این حرکت مردمی در چارچوب لبیک به منویات مقام معظم رهبری و با هدف کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا اجرا می شود، خاطرنشان کرد: این تلاش ها و مشارکت ها ، از فعالیت های جهادی مردمی است که خاطره و خدمات ایثارگری مردم را در دفاع مقدس در اذهان عمومی تداعی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله نخست رزمایش مواسات در ابرکوه برگزار شد

مرحله نخست رزمایش مواسات در ابرکوه برگزار شد