مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اردیبهشت 1399 ساعت 11:302020-04-24سياسي

لزوم شناسنامه دار کردن اراضی برای مقابله با ساخت وسازهای غیرقانونی


رییس کل دادگستری استان زنجان اقدامات پیشگیرانه از جمله شناسنامه دار کردن اراضی در شهرستان طارم را گامی موثر در راستای مقابله با تصرفات و ساخت و سازهای غیرقانونی اراضی اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دادگستری استان زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در سفر یک روزه به شهرستان طارم و دادگاه بخش چورزق اظهار کرد: با نگاه انقلابی و حرکت جهادی عرصه خدمت رسانی و تلاش برای رفع مشکلات حقوقی و قضایی مردم در همه حوزه های قضایی استان در سال 99 با قوت اجرا خواهد شد.

وی هدف از این سفر را بررسی مشکلات حوزه های قضایی طارم و بخش چورزق و پیگیری مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه اعلام کرد و افزود: شهرستان طارم و بخش چورزق به لحاظ برخورداری از آب و هوای بسیار خوب و زمین های حاصلخیز برای کشاورزی هستند، لذا دستگاه قضایی استان در سال جهش تولید حمایت از تولید و کشاورزان دستور کار خود قرار خواهد داد.

رییس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازدادستان طارم مبنی بر مبارزه جدی تصرفات با ساخت و سازهای غیر قانونی در این شهرستان، ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته خاطر نشان کرد: در واقع امروز ما در شهرستان طارم با مقوله تغییر کاربری مواجه نیستیم، اما تصرفات و ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم ها در این حوزه قضایی وجود دارد که بایستی اقدامات ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم شناسنامه دار کردن اراضی برای مقابله با ساخت وسازهای غیرقانونی

لزوم شناسنامه دار کردن اراضی برای مقابله با ساخت وسازهای غیرقانونی