مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اردیبهشت 1399 ساعت 11:552020-04-24سياسي

ناپایدار بودن مدیریت شهری آسیب زا است/ لزوم توجه بیشتر به پیرایش شهر


منتخب مردم شهرستان های تفت و میبد برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع اعضای شورای اسلامی شهر میبد گفت: یکی از عمده ترین مشکلات شهر میبد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میبد دکتر سید جلیل میرمحمدی میبدی در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر میبد که با حضور تمامی اعضای این شورا و شهردار میبد برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات مجموعه شهرداری و شورا در فراهم آوردن محیط مناسب شهری برای رفاه شهروندان، اظهار داشت: اینکه در شهر میبد به طور میانگین هرسال یک شهردار بیاید و برود، کار درستی نیست و لذا یکی از عمده ترین مشکلات این شهر، ناپایدار بودن مدیریت شهری است که مسئله برای مجموعه شهری آسیب زا است.

منتخب مردم تفت و میبد در جمع اعضای شورای شهر میبد در ادامه به بیان برخی مشکلات و مطالبات مردم پرداخت و از مسئولان شهری خواست، نسبت به حل مشکلات مردم دغدغه داشته باشند و در جهت رفع مشکلات تلاش کنند.

وی بیان داشت: شهرداری باید علاوه بر بحث آرایش شهری، به پیرایش شهر و رفع موانع بصری و سد معبر بپردازد تا چهره ی شهر زیبا و خوشایند باشد.

میرمحمدی میبدی تأکید کرد: باید از ظرفیت و توانایی همه میبدی ها برای پیشبرد اهداف و برنامه ها استفاده کرد، چه بسا بسیاری از نخبگان میبدی، در نقاط دیگر کشور و حتی در مراکز و نهادهای مهم در پایتخت مسئولیت دارند که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناپایدار بودن مدیریت شهری آسیب زا است/ لزوم توجه بیشتر به پیرایش شهر

ناپایدار بودن مدیریت شهری آسیب زا است/ لزوم توجه بیشتر به پیرایش شهر