مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اردیبهشت 1399 ساعت 15:352020-04-24سياسي

60 هزار بسته حمایتی در طرح مواسات استان سمنان توزیع می شود


60 هزار بسته حمایتی در دو مرحله و در قالب طرح مواسات و همدلی و هچنین کمک مومنانه مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی در سطح استان توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حمید دامغانی شامگاه آدینه در حاشیه مراسم آغاز به کار مرحله نخست رزمایش بزرگ مواسات و همدلی در سطح استان سمنان و در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به اینکه در مجموع 60 هزار بسته اقلام مورد نیاز مردم در قالب بسته های حمایتی در سطح استان توزیع می شود، بیان کرد: امروز شاهد توزیع 30 هزار بسته اقلام با کمک خیران و بسیجیان بودیم.

وی افزود: 30 هزار بسته دیگر نیز در روز 15 ماه رمضان مصادف با سالروز ولادت کریم اهل بیت امام حسن (ع) در سطح استان سمنان توزیع می شود تا در نهایت شاهد توزیع 60 هزار بسته حمایتی برای نیازمندان استان باشیم.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه این بسته ها بین 300 الی 500 هزار تومان ارزش ریالی دارند، بیان کرد: این بسته ها، همه کمک های مردم و خیران نیست و بخش دیگری از کمک های حمایتی در قالب رزمایش مواسات به صورت کمک نقدی به محرومان و همچنین وام های قرض الحسنه به اقشار و کسبه ای که از کرونا آسیب دیده اند خواهد شد.

دامغانی با بیان اینکه سپاه، بسیجیان، مؤسسات خیریه، مردم و خیران، ادارات و نهادهای دولتی و خدماتی، روحانیان و… در این رزمایش بزرگ حضوری پر رنگ دارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 هزار بسته حمایتی در طرح مواسات استان سمنان توزیع می شود

60 هزار بسته حمایتی در طرح مواسات استان سمنان توزیع می شود