مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اردیبهشت 1399 ساعت 16:552020-04-24فرهنگي

تقدیر از سیدعباس عظیمی در نشست مشورتی هنرمندان


نشست هم اندیشی تعدادی از هنرمندان و تقدیر از مدیرعامل پیشین موسسه هنرمندان پیشکسوت با حضور مدیرعامل و هیئت مدیره جدید این موسسه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، نشست هم اندیشی هنرمندان و تودیع و معارفه مدیرعامل پیشین و جدید هنرمندان پیشکسوت برگزار شد.

در این نشست هنرمندان پیشکسوتی همچون هوشنگ توکلی، ابراهیم حقیقی، حسن ریاحی، پری ملکی، قطب الدین صادقی، داوود رواسانی، احمد آزاد، اسماعیل آذر، مریم معترف، محمد حمزه زاده، محسن علی اکبری و نیز مهدی افضلی رییس هیئت مدیره، سیدعباس عظیمی مدیرعامل پیشین و سیدمحمد طباطبایی مدیرعامل فعلی موسسه حضور داشتند.

  در ابتدای این جلسه هوشنگ توکلی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در سخنانی به سابقه تاریخی موسسه و چگونگی شکل گیری و تاسیس آن پرداخت.

وی در ادامه گفت: اکنون موسسه هنرمندان پیشکسوت با کمک همه دوستان به ویژه آقای عظیمی به جایی رسیده که می توان در این موسسه برای برای رفاه و مهم تر از آن فعالیت هنرمندان برنامه ریزی کرد.

این هنرمند پیشکسوت اظهار داشت: یکی از کارهای بسیار مهمی که توسط عباس عظیمی انجام شد، شناسایی هنرمندان خارج از مرکز بود و از این بابت ممنون او هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از سیدعباس عظیمی در نشست مشورتی هنرمندان

تقدیر از سیدعباس عظیمی در نشست مشورتی هنرمندان