مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اردیبهشت 1399 ساعت 17:452020-04-24فرهنگي

«زیرخاکی» از فردا روی آنتن می رود/ پیگیری حقوقی حاشیه های خانم بازیگر


سریال «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری نیا از شنبه 6 اردیبهشت ماه روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

- بهرنگ ملک محمدی مدیر گروه فیلم و سریال مرکز سیمافیلم درباره حاشیه های به وجود آمده برای سریال زیرخاکی گفت: متاسفیم که با رفتار خارج از قاعده و عرف یک بازیگر، سریال زیرخاکی دچار حاشیه شد.

وی ادامه داد: مجموعه تلویزیونی زیرخاکی با توجه به مضمونی که روایت می کند با زبان شیرین طنز، یکی از آثار قابل توجه در حوزه تاریخ معاصر و انقلاب خواهد بود.

این مجموعه به نقد دوره پهلوی و ساواک با لحنی مفرح می پردازد و حتما توان جذب مخاطب را دارد و می تواند در ایام کرونایی شب های ماه مبارک رمضان لحظات مفرح و شادی را برای مردم فراهم کند.

گروه سازنده زحمت زیادی برای ساخت این مجموعه متحمل شدند که نباید با رفتار غیرحرفه ای و غیرمعمول یک بازیگر آن را نادیده گرفت.

ملک محمدی در ادامه تاکید کرد: خانم بازیگر چند ماه بعد از پایان کارش در سریال زیرخاکی در آن میهمانی حاضر شده است و نه قبل یا حین فیلمبرداری.

این عمل او در این محفل را که خلاف شرع و هنجارهای جامعه است محکوم می کنیم؛ همانطور که پیش تر تهیه کننده و کارگردان مجموعه این کار وی را محکوم کردند و بر اساس قرارداد منعقد شده و تعهدات مطرح شده، سازمان صدا و سیما این موضوع را از طریق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«زیرخاکی» از فردا روی آنتن می رود/ پیگیری حقوقی حاشیه های خانم بازیگر

«زیرخاکی» از فردا روی آنتن می رود/ پیگیری حقوقی حاشیه های خانم بازیگر