مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اردیبهشت 1399 ساعت 18:552020-04-24پزشكي

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته


شهادت نخستین پزشک دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، ضرب و شتم متهم در یکی از مراکز قضایی اصفهان در حال پیگیری است، نگذاریم کرونا با ما هم خانه شود، - پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (جمعه پنجم اردیبهشت ماه) را اینجا مشاهده می کنید: شهادت نخستین پزشک دانشگاه علوم پزشکی اصفهان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از شهادت دکتر سعید حقیقی، متخصص طب اورژانس به عنوان نخستین شهید دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان خبر داد.

ضرب و شتم متهم در یکی از مراکز قضایی اصفهان در حال پیگیری است فیلمی از رفتار ناشایست با یکی از متهمان در مجموعه قضایی شهید بهشتی اصفهان منتشر شده که واکنش اهالی رسانه را در پی داشته است.

نگذاریم کرونا با ما هم خانه شود ویروس کرونا تا پنج روز در سطوح خارجی کفش ها فعال باقی می ماند، بنابراین باید مراقب باشید تا کرونا با کفش هایتان به خانه شما قدم نگذارد.

کاهش قیمت گوشت قرمز درشت و درجه دو به مناسبت ماه رمضان رییس اتحادیه گوشت قرمز اصفهان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان در گوشت های درشت و درجه دو، کاهش قیمت داشتیم که میزان آن درحال حاضر حدود 85 هزار تومان است.

روزی که پای نیروهای آمریکایی به خاک ایران رسید/ ترامپ می تواند تجربه کارتر را بیازماید درست 40 سال قبل در چنین روزی نیروهای آمریکایی به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته