مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اردیبهشت 1399 ساعت 19:302020-04-24اقتصادي

َآشتی بین دانشگاه و تولیدکنندگان رمز رسیدن به جهش تولید


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: دنیا، دنیای علم است و باید از دستاوردهای دانشمندان و علوم مختلف بهره مند شویم و این امر جز آشتی بین دانشگاه ها و تولید کنندگان محقق نمی شود.

- سید محمدباقر عبادی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس درباره چگونگی نقش نقش علمی در جهش تولید گفت: برای جهش تولید باید تولید به صورت دانش بنیان باشد و با یک بازاریابی علمی به یک محصول باکیفیت دست پیدا کنیم.

  وی افزود: با توجه به اینکه برخی از تولیدات در کشور برمبنای علم و دانش شکل نگرفته با بعضی از دستاوردهای روز دنیا و بازاریا بی ها همچنان فاصله داریم؛ البته این را هم باید گفت که در بخش های بسیاری موفق هستیم و توانایی رقابت در عرصه بین المللی را داریم.

دنیا، دنیای علم است این نماینده مجلس تاکید کرد: دنیا، دنیای علم است و باید از دستاوردها و دانش، دانشمندان و علوم مختلف بهره مند شویم و اگر تولید برمبنای علم صورت نگیرد قطع به یقین نمی توانیم افزایش و جهش تولید در کشور داشته باشیم.

عبادی یادآور شد: زمانی که کشوری از سرمایه ای همچون نفت بهره مند است تولیدکننده شروع به تولید می کند و به صورت مستقیم و غیرمستقیم به درآمدهای نفتی متکی می شود ولی ز مانی که درآمدهای نفتی به خاطر تحریم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

َآشتی بین دانشگاه و تولیدکنندگان رمز رسیدن به جهش تولید

َآشتی بین دانشگاه و تولیدکنندگان رمز رسیدن به جهش تولید