مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 02:402020-04-24دانش

تاریک خانه ای به نام «ستاد تدبیر» / استانداری خراسان رضوی شفاف سازی کند


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اعظم ذوالفقاری منظری؛ * به تازگی خبرنگاران خراسان رضوی در اخبار خود از واژه ای استفاده می کنند که به نظر می رسد حل المسائل و فصل الخطاب مشکلات در این استان است؛ - تاریک خانه ای به نام ستاد تدبیر / استانداری خراسان رضوی شفاف سازی کند استانداری خراسان رضوی ستادی دارد به نام تدبیر؛ که در آن مسئولان ارشد استان دور هم جمع می شوند تا به حل و فصل مشکلات بپردازند، اما گویا این بار برای تکمیل قطعات پازل ارتفاعات جنوبی مشهد هم داستان شده اند.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اعظم ذوالفقاری منظری؛ * به تازگی خبرنگاران خراسان رضوی در اخبار خود از واژه ای استفاده می کنند که به نظر می رسد حل المسائل و فصل الخطاب مشکلات در این استان است؛ ستاد تدبیر .

این ستاد در استانداری خراسان رضوی تشکیل شده و هرچند که برخی مسئولان استانداری می گویند با نام های مشابه در دیگر استان ها نیز ستاد های شکل گرفته، اما اثری از آن در میان اخبار دیگر استان ها ندیدیم.

آنچه دیده و گفته می شود اینکه مصوبات این ستاد لازم الاجرا است و با هدف تسهیل در اموری مانند واگذاری مجوز ها شکل گرفته است.

شواهد حاکی از آن است که اعضای این ستاد را در خراسان رضوی، رییس کل دادگستری استان، استاندار و معاون اقتصادی او و دادستان تشکیل می دهند و به نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریک خانه ای به نام «ستاد تدبیر» / استانداری خراسان رضوی شفاف سازی کند

تاریک خانه ای به نام «ستاد تدبیر» / استانداری خراسان رضوی شفاف سازی کند