مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 03:002020-04-24سياسي

پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نظامی به فضا عصبانیت آمریکا را رقم زد


مدیر روابط عمومی حوزه علمیه استان قزوین گفت: پرتاب موفقیت آمیز ماهواره از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باعث عصبانیت آمریکای تروریست شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباس افشار صبح شنبه در جلسه ستاد قرارگاه مواسات مومنانه که در دفتر امام جمعه شهر اقبالیه برگزار شد، اظهار کرد: ملت ایران به خوبی به ندای ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای در رابطه با کمک به نیازمندان و محرومین پاسخ دادند.

مدیر روابط عمومی و رسانه ای حوزه های علمیه قزوین خاطرنشان کردک در رابطه با شیوع ویروس کرونا بسیاری از هموطنان دچار مشکلات معیشتی و اقتصادی شدند که رسالت امروز همه مردم، متمکنین، خیرین و مسئولین این است که بتوانیم مشکلات این افراد را که در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم برطرف کنیم که موجب خشنودی خدای متعال می شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه این قرارگاه مواسات مومنانه نه تنها در استا ن قزوین بلکه در جای جای کشور ما تشکیل شده و خوشبختانه این روزها ملت ایران به خوبی وارد این میدا ن شدند که جای تقدیر است.

مدیر روابط عمومی و رسانه ای حوزه های علمیه قزوین اظهار کرد: حوزه علمیه قزوین هم با توجه به جلسات متعدد با مدیر حوزه علمیه قزوین و با محوریت نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین فعالیت های خود را در این راستا آغاز کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نظامی به فضا عصبانیت آمریکا را رقم زد

پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نظامی به فضا عصبانیت آمریکا را رقم زد