مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 03:152020-04-24سياسي

جهش تولید ادامه شعارهای مدیریت جهادی و حمایت از کالای داخلی است


علیرضا آشناگر روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا تاکید کرد: منشوری که بر اساس شعار سال تدوین می شود، خط فکری را برای مردم و مسوولان ترسیم کرده تا تمرکز آنان بر مباحث ذکر شده باشد.

وی ادامه داد: انتخاب شعار به منزله پیگیری خط و تشکیل منشور مدیریتی است که هر ساله قسمتی از پازل های آن جور و در کنار یکدیگر قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری یکی از معضلات و نقاط آسیب پذیر کشور را توجه نکردن به تولید می دانند، اضافه کرد: احساس می کنم، اگر به تولید توجه شود و رونق پیدا کند، آمار بیکاری به تبع آن آسیب های اجتماعی کاهش و رشد اقتصادی کشور و سپس سطح درآمد عمومی مردم افزایش می یابد.

آشناگر تصریح کرد: هر دولتی که در جمهوری اسلامی ایران به روی کار می آید، باید توجه جدی به مباحث مطرح شده در نامگذاری شعارهای سال از سوی رهبری داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه جهش تولید به منزله اتمام مدیریت جهادی و رونق تولید نیست، خاطرنشان کرد: پیگیری به منظور تحقق جهش تولید در امسال مستلزم توجه به شاخص های سال های گذشته است.

استاندار سمنان ابرازداشت: شعارهایی که از سوی رهبر معظم انقلاب تعیین می شود نباید محدود به یک سال باشد بلکه باید رونق تولید و جهش تولید به صورت پایدار در کشور ادامه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش تولید ادامه شعارهای مدیریت جهادی و حمایت از کالای داخلی است

جهش تولید ادامه شعارهای مدیریت جهادی و حمایت از کالای داخلی است