مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 03:152020-04-24اقتصادي

روزانه یک هزار پرس غذای گرم در بیجار توزیع می شود


جواد عزیزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کمیته امداد در ماه پر خیر و برکت رمضان طرح طبخ غذای گرم به صورت روزانه را در دستور کار دارد.

وی افزود: مطابق برنامه ریزی های انجام شده روزانه یک هزار پرس غذای گرم طبخ و میان نیازمندان حاشیه شهری و روستاهای محروم با همیاری مردم و خیرین توزیع خواهد شد.

وی اضافه کرد: با توجه به حجم و گستردگی این برنامه و برگزاری همزمان برنامه های حامی یابی و طرح مفتاح الجنه (بازدید و سرکشی از نیازمندان) به همکاری و مساعدت همشهریان، خیرین نیک اندیش نیاز است تا در این ماه پر فضیلت، اندکی از آلام و دغدغه نیازمندان را کاهش دهیم.

رییس کمیته امداد بیجار یادآور شد: حامی یابی برای ایتام و طرح محسنین و همچنین کمک به خانوارهای دارای بیمار صعب العلاج، با پرداخت حداقل 200 هزار ریال در ماه، یکی از طرح های مورد نظر در ماه مبارک رمضان است.

او تاکید کرد: طرح مفتاح الجنه (بازدید و سرکشی به منازل نیازمندان به همراه مسوولین) نیز به تعداد 200 خانواده با اولویت خانواده های عائله مند دارای ایتام، زمین گیر و بیماران صعب العلاج نیز از دیگر طرح های اجرایی این ماه خواهد بود.

عزیزی گفت: همشهریان گرامی جهت مشارکت در این برنامه ها و طرح های حمایتی کمیته امداد بیجار، می توانند از طریق روش های غیر حضوری در این امر خدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه یک هزار پرس غذای گرم در بیجار توزیع می شود

روزانه یک هزار پرس غذای گرم در بیجار توزیع می شود