مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 03:352020-04-25ورزشي

غیبت گزینه جدی ریاست فدراسیون در انتخابات آتی


قرار بود انتخابات یکی از مهمترین فدراسیون های ورزشی در 25 اسفند انجام شود و ریاست فدراسیون به صوتر رسمی معرفی شود که به دلیل ضرورت اصلاح اساسنامه لغو شد.

- ، پس از استعفای مهدی تاج از ریاست فدراسیون فوتبال ایران و روی کار آمدن حیدر بهاروند، به عنوان سرپرست فدراسیون قرار شد انتخابات یکی از مهم ترین فدراسیون های ورزشی کشور در تاریخ 25 اسفند برگزار و جانشین تاج به صورت رسمی معرفی شود.

برهمین اساس محمد حسین قریب، محمدرضا کلایی، امیر مسعود هراتیان، رضا جلالی، حبیب کاشانی، مهدی محمدنبی، عباس صوفی، هدایت الله ممبینی و حیدر بهاروند برای پست ریاست فدراسیون ثبت نام کردند که در نهایت از بین این جمع کلایی، جلالی و هراتیان موفق نشدند 10 معرفی نامه اعضای مجمع را به دبیرخانه برگزاری انتخابات تحویل داده و وارد مرحله تایید صلاحیت های فردی نامزد ها شوند.

در مرحله تایید صلاحیت از سوی کمیته 3 نفره با حضور ابراهیم شکوری (سرپرست دبیرکلی سابق) صفی الله فغانپور (مسئول حقوقی) فدراسیون و جعفر سمیعی (مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان) هر شش نامزد باقی مانده مورد تایید قرار گرفتند تا مدارک آن ها برای بررسی نهایی و اخذ مجوز حضور در انتخابات از سوی نهاد های مربوطه در اختیار حراست وزارت ورزش و جوانان قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیبت گزینه جدی ریاست فدراسیون در انتخابات آتی

غیبت گزینه جدی ریاست فدراسیون در انتخابات آتی