مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 03:452020-04-25اجتماعي

سیل و طغیان رودخانه ها به باغداران خلخال خسارت زد


وزش باد شدید با سرعت بیش از 70 کیلومتر در ساعت، رگبار تند و بارش برف موجب شکسته شدن درختان کنار خیابان های شهر خلخال شده و خساراتی را به واحدهای مسکونی و تجاری خلخال وارد کرد.

همچنین به علت سقوط درختان بلند تبریزی، صنوبر و بید در باغ های حاشیه رودخانه هروچایی به داخل رودخانه، مسیر آب تغییر یافته و سیلاب وارد باغ های میوه این شهرستان شد.

رییس اداره راه هواشناسی خلخال روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: دیروز بیش از 30 میلیمتر باران در این شهر باریده و این بارش همراه با ذوب شدن برف ارتفاعات مشرف به شهر موجب سیلابی شدن رودخانه های عبوری از داخل خلخال شد .

تلاش کارکنان فضای سبز شهرداری برای قطع درخت سقوط کرده در داخل آب رودخانه نتیجه ای نداشته و این کار نیمه کاره رها و به علت افزایش شدت ورود سیلاب به داخل باغ های اطراف پل ائللر باغی این شهر بخشی از محصولات کشاورزی باغداران را از بین رفت .

با افزایش شدت آب رودخانه هروچایی تنها پل فلزی پیاده روی واقع در پارک ائللر باغی شهر زیر سیلاب قرار گرفته و ارتباط اهالی ساکن در دو بخش شمال شرقی و غربی این شهر قطع شده است .

در حالی که عملیات اجرایی ساخت پل ائللر باغی شهر خلخال از سوی شهرداری این شهر و از هشت سال پیش آغاز شده، این پروژه همچنان نیمه کاره رها و در مواقع بارندگی های شدید ارتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل و طغیان رودخانه ها به باغداران خلخال خسارت زد

سیل و طغیان رودخانه ها به باغداران خلخال خسارت زد