مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 04:202020-04-25فرهنگي

مجموعه درختان گردو کهنسال تنگ سیاه بروجن ثبت ملی شد


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری از ثبت ملی مجموعه درختان گردو کهنسال تنگ سیاه بروجن چهارمحال و بختیاری خبر داد.

- مجموعه درختان گردو کهنسال "تنگ سیاه" بروجن ثبت ملی شد ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری از ثبت ملی مجموعه درختان گردو کهنسال "تنگ سیاه" بروجن چهارمحال و بختیاری خبر داد.

مهرداد جوادی در گفت وگو با ایسنا از ثبت ملی مجموعه درختان گردو کهنسال تنگ سیاه بروجن چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار کرد: وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نامه ای مراتب ثبت این بروجن به عنوان میراث طبیعی ملی را به استاندار چهارمحال و بختیاری ابلاغ کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مجموعه درختان گردو کهنسال تنگ سیاه بین 140 تا 270 سال قدمت دارند، گفت: تنگ سیاه یکی از مناطق گردشگری استان است که در روستای سیبک از توابع دهستان چغاخور بخش بلداجی شهرستان بروجن و در 65 کیلومتری مرکز استان قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: اثر مذکور ضمن رعایت حقوق مالکانه تحت نظارت و حمایت این وزارتخانه است و تدوین ضوابط حفاظتی و تعیین عرصه و حریم این اثر بر عهده این وزارتخانه خواهد بود و هرگونه دخل و تصرف یا اقدام و ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه درختان گردو کهنسال تنگ سیاه بروجن ثبت ملی شد

مجموعه درختان گردو کهنسال تنگ سیاه بروجن ثبت ملی شد