مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 04:302020-04-25ورزشي

توصیه های ورزشی برای روزهای کرونایی در ماه رمضان


دبیر هیأت پزشکی ورزشی استان اصفهان در مورد ورزش در ماه رمضان توصیه هایی انجام داده است.

- مهدی محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس ورزشی در اصفهان، پیرامون شرایط فعالیت ورزشکاران در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان به ورزشکاران توصیه می شود که به تمریناتی که صرفا جهت حفظ آمادگی جسمانی آنان است روی آورند.

دبیر هیأت پزشکی ورزشی استان اصفهان ادامه داد: توصیه های که وجود دارد این است که ورزشکاران روزه دار به هیچ وجه تمرینات خود را لغو نکنند و با فشار کمتری به تمرینات سبک بپردازند؛ ورزشکاران در روز حداقل بین بیست تا سی دقیقه ورزش های هوازی را انجام دهند.

وی در خصوص تغذیه ورزشکاران در ماه مبارک رمضان افزود: تغذیه و استراحت ورزشکاران در این ایام از اهمیت بالاتری نسبت به دیگر زمان ها برخوردار است، بین افطار تا سحر باید آب از دست رفته به بدن ورزشکاران بازگردد که بهترین راه برای این موضوع مصرف مکرر میوه و آبمیوه های طبیعی است، همچنین توصیه می شود که ورزشکاران از مواد دارای چربی و نمک بالا در وعده های سحری و افطاری خود داری کنند.

محمدی در خصوص بهترین زمان جهت ورزش کردن در ایام ماه مبارک رمضان تصریح کرد: دو الی سه ساعت پس از صرف وعده افطار بهترین زمان برای آغاز تمرین است، زیرا بدن انرژی خود را به دست آو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های ورزشی برای روزهای کرونایی در ماه رمضان

توصیه های ورزشی برای روزهای کرونایی در ماه رمضان